søndag 28. juni 2009

IKEA hack!


Jeg trengte et skap til gangen og ettersom jeg liker gjenbruk og ting som er gratis sjekket jeg ut annonser der folk gir bort ting. Dette er ett overskap fra et IKEA kjøkken.

Tapeten var på salg og kostet meg 49 kr. Isteden for å kjøpe en pakke tapetklister som rekker til 4 normalstore soverom kjøpte jeg klister som er tenkt til border. Liten boks til 80 kr. Pensel på billighyllen til 19 kr.

Jeg vasket av skapet, og tapetsert sidene.

Dørene får være hvite. På innsiden av dørene har jeg montert selvklebende knagger for nøkler. Skapet kommer at stå i gangen og rymme sykkelting, skokremer og annet som ligger overallt idag.

Dere som ser nøye på bildene vil se at benen på skapet stikker ut på sidene. Disse skal flyttes innover men jeg har skrutrekkeren på atejeen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics