tirsdag 19. mai 2009

Materialer jeg kjøpte i Sverige

Et kraftig bomullstoff i lys grå med hvite og sorte øgler. Dette skal bli vesker. Bamsestoffet er to gardiner. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det men tenkte jo umiddelbart barnetøy. Forkle eller noe. Men er Bamse kanske litt ut nå? Jeg leste om Bamse og Lille skutt når jeg var liten. Gjør barn det idag??

Ettersom det var salg på Eskimogarn fra Drops Design kjøpte jeg en hel del. Jeg har jo kommet igang med å hekle luer så why not. Vinterns markedsdager kommer jo en gang og da kan jeg like godt være forberedt.

Disse gamle bokstavsbrikkene kunne jeg ikke motstå, hva jeg skal bruke dem til er for meg ukjent men noe finner jeg nok på.


Mamma har strikket sokker til kommene markedsdager. Nesten alle jeg hadde på Sømmelig gikk åt og da er det jo flott att mamman fyller på (Takk mamma!!). Disse er i barnestørrelse.

Det lille hjertet er fra min og Fannys betongstøperdag. Disse skal jeg lage flere av. De er kjempesøte.

3 kommentarer:

  1. Bamse stoffet var supert!! :o)

    SvarSlett
  2. bamse er i skuddet enda! lidex har hatt en stor kollektion!

    Min første tanke da jeg så ølbrikkene!
    Kjø gjennomsiktig dusjforheng på ikea!
    Sy vesker av et kult stoff, lag en "lomme" av dusjforhenget og putt oppi en ølbrikke. og sy igjen!

    Slik jeg har gjort her med en legopose!
    http://4.bp.blogspot.com/_s_-3NLMEDXQ/SdE88rW2O4I/AAAAAAAAAJA/afAajUz1Hlg/s1600-h/diverse+122.JPG

    SvarSlett
  3. Så smart! Jeg har tenkt på å lage smykker av dem men de er litt tykke så det kanske blir voldsomme halsbånd. Men å sy dem inn i lommer på vesker var jo supersmart. Det må jeg prøve. Tusen takk for flott tips. :)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics