fredag 15. august 2008

Agneta skal gå på moteshow idag

Sømmelig stenger litt tidligere idag pga Oslo Fashion Week. Jeg skal se hele fredagsprogrammet og håper det blir masse fint å se. Gleder meg som ett barn.

Her er det stille som vanlig, begynner å kjenne at Fredager er den dagen i uka jeg skal ha stengt for skattejakt. Det er aldrig action her på en fredag. Nå har jeg gjester på besøk, hyggelige svensker som var her igår også. Nå skal jeg lage en kanne god Kenya Komothai og kose meg med dages aviser og Allers som jeg kjøpte igår. Så må jeg nesten lage meg en idébok. Jeg har så mange mange idéer jeg trenger å få plassert ett sted. Men helst av allt vil jeg gjøre noe med dem, sy noe feks... Sånn er det. Skomakerens barn.


Her er programmet for Fredagen:

Kl. 18.00
Separatvisning
iiS by Siv Elise Seland

Kl. 19.00
Separatvisninger
Hild Rief
Fam Irvoll
Anita Leer
Åse Strand

Kl. 20.00
Separatvisning
Iselin Engan

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics