torsdag 28. august 2008

En torsdag med solskinn og hyggelige gjester

Idag har det og vært en koselig dag, jeg har møtt gamle og nye kunder, solgt garn og stoffer. Vasket gulvene her oppe så det dufter godt av sitron. Og forsynt elever ved kunsthøgskolen med god kaffe, den i kantina var visst ikke så attraktiv. Det synes jeg er hyggelig. Ja, att de kommer hit alltså, ikke at den i kantina ikke er god.

Har fått en micro av en snill ung mann og vasket den idag, men den trenger en sitron-vann-kjøring også så den blir ikke brukt før det. Den sitron-vann greia er kjempesmart på microer, en bolle med vann og så noen skiver sitron i og så full guffe i noen minutter, så løser allt opp seg og går lett å vaske bort. Jeg er veldig glad for microen, da kan jeg varme min lunsjmat og gjester kan varme barnemat feks.

I morgen er det stengt her på Sømmelig, også på Søndag. Men på lørdag er det åpent som vanlig og jeg tipper det blir vaffler på dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics