torsdag 21. februar 2008

Langveis besøk og sykurs!

Idag var jeg fryktelig trøtt og sliten på jobb. Ble sittendes foran pc:n sent igår og da blir det som det blir. Men med hjelp av en fantastiskt fin reportasje i Lokalavisene for Frogner og St Hanshaugen og en gjeng med venninner så ble energien på topp igjen.

Idag har jeg også møtt familien til Mette som er på besøk i Tigerstaden, det var gøy. Så fikk jeg besøk av en mann som ville sy forheng til hytta. Vi hadde et lite kurs og så gikk det som smort. Det er flott at så mange finner veien inn til meg nå til tross for vinterferie.

I morgen skal jeg på liten skattjakt før åpning og jeg håper på å komme hjem med en skjenk til butikken. Wish me luck!

AgnetaN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics