onsdag 13. februar 2008

Sømmelig i Aftenposten

Idag var Sømmelig på plass i bydelsmagasinet for Aftenaften. Bydel Frogner og St Hans haugen. Det var ikke lett å få tak på for alle butikker og bensinstasjoner på hele St hanshaugen, Frogner, Bislett osv hadde andre bydeler levert. Men vi viste gode råd og rappet bladet til Yngvild og Pål. :D Takk og takk!

Det var en kjempefin artikel og igjen så får jeg nojja av å se meg selv på bild. Hvorfor er det så skummelt??

Anyway, idag har jeg hatt koselige gjester i kaffebaren og gelendermannen har vært på besøk for å planlegge gelender til trappa. Flott!

Jeg har spist alltfor mange boller og vært hyper på kaffe, prøvde å hekle en kreativ halsvarmere, men garnet ville heller bli en lue...

Nå har jeg fikset litt mailer og slike ting. Lengter etter nettverk så jeg kan gjøre administrative ting på dagene isteden for kveldene.

Nå skal jeg i hvert fall ta pause og spille litt Zelda på vår Wii!

Adios!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics