tirsdag 19. februar 2008

Vinterferie og mange gjester!











Det hadde jeg jo ikke trodd, det er jo helt tomt i Oslo, rene spøkelsesbyen... Så det var en hyggelig overraskelse.

Jeg kom tidlig idag og vasket hele lokalen, for jeg rotet noe så grusomt igår når jeg satte opp tavler og slikt. Så fikk jeg montert en ny stikkontakt på den gamle lampen jeg kjøpte igår.

Jeg legger ut noen bilder på mine nye ting (lakkvesker, tekstiler og vevde bånd) Og så må jeg jo bare legge ut en bilde på jentene som var på besøk i systuen. Her blir det en kul kjole i sjokkrosa, sort/vitt og turkis. Kult!

I morgen skal jeg hente en gammel Singermaskin som skal stå som pynt i kjellern. Pluss en del gamle blader som vi kan bruke som inspirasjon!

Jeg må ikke glemme; igår kveld kjøpte jeg noen fine knapper og bånd av en dame i Sverige og det kommer i uke 11 da mor og far kommer på besøk.

Hvis dere har veiene innom må dere ikke glemme å se nede i kjellerstua der jeg har gleden av å vise noen utvalgte bilder av Désirée Agnalt.

Snipp snapp snute...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics