mandag 23. mars 2009

ÅPNINGSTIDER

MANDAG - FREDAG 1400-1800
HELGER STENGT FREMOVER, ANNET MEDDELES HER!

Jeg driver nå med å sortere, prismerke og organisere tingene her. Jeg har fått spørsmål om jeg ikke synes det er griskt å komme og shoppe når jeg skal stenge? Svaret er NEI!!! Jeg tømme lokalene, jeg ha ihop en masse penger for å betale revisjon, regnskap, slutregninger på strøm osv. Jeg er bare bare GLAD om dere kommer og handler nå.

Jeg setter ner det meste til 50% og jeg selger bort allt inventar. Inventar- og møbelprisliste henger på kjøleskapet i kaffebaren. Jeg skal også legge ut en annonse på finn.no når jeg har fotografert og klart å organisere meg.

Tilogmed Snella & Petronella knappene er på halv pris, Ola & Kari postkortene er på halv pris, GULP bodyene er satt ned til 199.- så pass på å gjør ett kupp!

Jeg har som målsetting å starte salget på onsdag denne uka men dere kan komme før det også, vi finner ut av prisene.

Velkomne!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics