onsdag 11. mars 2009

Sol i hjertet sol i sinnet

Først en kjap rapport fra gårdsdagen. Tilbake fra england (som var helt fantastiskt!!) så åpnet jeg som vanlig på tirsdag formiddag. Jeg og Anna oppdaterte oss på hva som har skjedd her siden sist. Hehe, det var jo bare noen dager. Men uansett. På kvelden skulle en gruppe damer fra et husflidslag komme på besøk og jeg forberedte besøket.

En tjej kom innom for å bruke seg av den geniale "skjult-glidelås-foten" til Berninamaskinene jeg har. Hun hadde ikke sydd glidelås før men resultatet ble helt supert. Som om hun ikke hadde gjort annet. Good work!!

Klokken seks kom mine gjester og vi pratet om omsøm, redesing og gjenbruk. Vi såg på eksempler, byttet ideer og såg på prosjekter som de hadde tatt med.

Så brukte vi en time på spretting, klipping og tegning av mønster. Jeg hadde det fint og jeg tror hele gjengen var fornøyde.

Idag har solen gasset utenfor Sømmelig og jeg har satt ut benken og stativet med kjoler.

1 kommentar:

  1. Jeg kjenner jeg er litt misunnelig på alle som bor i oslo og som har en egen sy-cafe å henge på. Heldige heldige er dere :)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics