mandag 16. mars 2009

Helgen som gikk og mandagen idag

I lørdags hadde jeg en liten 50% dag. Det ble en success. Mange kunder var innom og jeg solgte allt ifra bord til stoffer og lommebøker. Vi spiste kardemommevaffler og drakk kaffe, skravlet og hadde det igrunn veldig koselig.

Jeg må gjøre om dette da det viset seg at jeg ikke hadde sendt samme beskjed til dem som står på mailinglisten. Det var kun blogglesere og Facebookmedlemmer som visste om dette. Jeg vil ikke være urettferdig. Så vi kjører samme konsept neste lørdag også. Og ja! Det er lov å komme igjen og kjøpe en halvprisvare, uansett om du allerede har kjøpt en. :)

Fredrikke var på plass og solgte kort og småsøm. Det var veldig hyggelig å ha henne der.

Idag har jeg hengt ut nye stoffer, satt frem litt småmøbler og annet stæsj. Så har jeg jobbet med regnskap som skal leveres på onsdag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics