torsdag 2. april 2009

Mette har salg!! (I sin ateljer i Sømmelig sine lokaler!)

Nå har Mette fått satt i stand litt i ateljeen sin.

EDIT: Jeg har fått spørsmål i mail og på bloggen om forskjellige ting. Flott om dere tar turen innom for jeg holder ikke av og jeg kan ikke sjekke størrelser etc. :)

Her har hun nå salg på sin egen design Annikki Design. Ingen klær koster mer enn 300 kr (en eller to unntak) Det er billig det!

Dame- og herreklær; kjoler, skjørt, topper, skjorter, bukser mm.

Hun har også satt priser på mange meter av ullstoffer, ullfilt, silke, mm. Her er det nesten bare kvalitetstoffer. Dessuten 10-20 kr hauger med fantastiske stoffer.

Videre selger hun sin mann (hvit helfigur mannedukke) og sine damer(sorte byster). En antikk legeveske og litt annet.

Dere er velkomne for å gjøre funn! Husk kontanter da Mette ikke kan ta emot betaling med kort.

Ps. Jeg har lagd forundringsposer av alle smykker, her er det 3-6 ting i hver pose og alle poser koster 100 kr stykket. Jeg finner frem ting hver dag allt ettersom jeg rydder i hyller og skuffer.

4 kommentarer:

  1. selger hun dette hos deg?
    jeg behøver en mann.. (dukke)

    SvarSlett
  2. Jepp, Mette har ateljer i Sømmelig sine lokaler. :)

    SvarSlett
  3. Damene koster 200 stykk. Går nok kjapt så det er best å stikke innom!

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics