onsdag 22. april 2009

Snipp snapp snute!

Jeg har nå hentet de siste tingene på Sømmelig. Allt søppel i bakgården er fjernet. Jeg hadde skikkelig tur for det var en gjeng svenske gutter som spurte hvor gjenbrukstasjonen var og jeg skulle jo dit selv. Så de tok mine rester som jeg ikke fikk i bilen, og så guidet jeg vei. Ellers hadde jeg vært nødt til å dra to turer for det var to - tre sekker som ikke gikk in i min lille bil.

Nå har jeg bare bitte litt igjen av administrasjon, så er det bare å vente noen år til firmaet er avviklet. Kanske kan vi få det til i år, men det er ikke sikkert. 2009 vil jo bli revidert i 2010...

Jeg kommer å skrive her senere som jeg tidligere sa. Frem til dess kan dere følge meg på min andre blogg. http://agnetan.blogspot.com/

1 kommentar:

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics