torsdag 16. april 2009

Nå er det kun 30 minutter igjen

og det er litt tristere enn jeg hadde trodd. Jeg har hatt en flott dag og solgt masse. Takk takk!

Idag fikk jeg en stor overraskelse da jentene fra Tettinntil kom innom og gav meg en present. Det var ett flott kort med en hilsen til meg og en pengegave! Nå skal jeg bestille tid hos Anne Britt på Spaghetti eller ta en massasje på Dragonfly! Tusen takk! Dette setter jeg stor pris på!


Jeg vil nå takke alle som har vært innom både før og etter mitt beslutt om å avvikle Sømmelig. Bedre kunder kan man inte ønske seg.

Og om noen der ute har lyst å starte opp ett nytt slikt sted i Oslo så er jeg behjelpelig med tips. Jeg har stentro på dette konseptet, men man trenger å være flere for å dele på arbeidsmengden og det er mye man kan gjøre annerledes for å få bedre avkastning på arbeidsinnsatsen. Uansett. Jeg håper å se ett slikt sted i Oslo snart igjen!


Jeg kommer å beholde bloggen og skrive her dersom det skjer noe håndverksrelatert i mitt liv. Nå kommer jeg først å ta en liten pause og søke jobb og finne ut hva jeg vil bli når jeg blir stor. Så kommer jeg nok tilbake med egne produksjoner. Ellers vil jeg fortsette å tipse om steder og hendelser jeg tror dere er interessert i.

Jeg har også en vanlig blogg der jeg skriver om hverdagen min. Ikke veldig interessant men dersom dere er nysgjerrige på hva jeg driver med når jeg ikke er her så finner dere den på agnetan.blogspot.com.

Vi sees!
Klem från Agneta/ANI/Englefrø

1 kommentar:

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics