fredag 15. februar 2008

Bättre och bättre dag för dag!

Igår var det en deilig hektisk dag på Sømmelig. Jeg hadde besøk av Ellen från Lokalavisen, og så ringte Nitimen fra NRK. De kommer idag kl 10.40 og sender live.

Noen nye og noen stamkunder var innom. Telefonen ringte fra nysgjerrige blivende kunder samt en utrolig hyggelig dame som kommer med stoffer i neste uke.

Dessuten var det valentines day igår, og jeg solgte et gavekort på sytimer i systua til en ung mann som ville overraske sin kjæreste. Hun hadde snakket om at hun syntes Sømmelig såg koselig ut. Det blev pluss poäng både hos meg og Ellen fra Lokalavisen. Jeg er sikker på at det gikk hjem hos kjæresten med.

Jeg truffet også en utrolig hyggelig dame som har gitt ut en strikkebok. Vi planlegger kurs i barnestrikk. Hold øyene åpne, snart kommer navn og dato ut her og på nettsiden! Dette blir kjempebra!

>Agneta som snart skal ut i vårsolen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics