fredag 15. februar 2008

NRK og kaffe

Idag begynte dagen med besøk av Erik Baanerud fra Nitimen i NRK P1. Jeg har ikke hørt inslaget enda men vi gikk live kl 1040. Det var kjempegøy, Erik er en meget morsom mann. Så har jeg hatt besøk av stamkundene fra Vindern. Systuen har vært i bruk, kjellerstua har vært i bruk og butikken har vært shoppet i. Precis sånn som jeg ønsker en dag skal være.

Jeg har også snakket med en ny samarbeidspartner om å ha in noen nye symaskiner i systua. Da kan dere sy på både eldre modeller og noen nye. Dessuten får vi inn en overlockmaskin som vi kan bruke. Overlock er jo som noen av dere vet en liten mirakelmaskin hvis man skal sy i stretchmaterialer feks. Dette gleder jeg meg til. Så snart maskinene er på plass skal dere få mer informasjon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics