lørdag 23. februar 2008

Nyyydelige kopper

Jeg har kjøpt in flere vakkre små kaffekopper til porselensavdelingen. Jeg har tatt etter en venninne og bruker dem stort sett som telysholdere. Det er kjempesøtt. Kopp og skål i sett samt noen asjetter fant jeg som var i samme serie.

Så har jeg kjøpt in flere mønster, denne gangen stort sett fra 70-tal og noe grusomme 80-tals modeller. Men som sagt, kutt ut noen detaljer så har man jo noe brukbart.

Jeg fant også det jeg søkte, en skjenk til butikken, den er i teak og går sikkert brukbart sammen med kjøpmanndisken. Nå skal vi bare få det levert på mandag håper vi. Mette fant et lite bjerkskap som skal in på atelieen.

Fredagen var meget stille men vi hadde mange mannlige gjester igår! Det er morsomt! Så jeg og Mette utnyttet stillheten og hadde kreativt verksted og lagde pristags til AnnikkiDesign, visittkort til Sømmelig og så litt sjablonger til silketrykk.

Idag er det en ny dag og jeg er på vei ned til sjappa. Kanske vi ses?

Agneta N

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics