mandag 31. mars 2008

Jeg er online!!!

Hurra hurra, nå har jeg nettverk på jobbet og kan endelig gjøre alt administrativt på jobb og ikke sent på kvelden hjemme. Nå har jeg bare vanlig nett, dvs i kabel og ikke trådløst. Jeg skal si ifra når jeg har fått opp trådløst, da kan dere komme og jobbe hos meg også.

Dette betyr også at jeg kan bestille betalingsterminal også og det gjør jeg ikveld. Om alt går som det skal har jeg mulighet å ta betalt med kort om max to uker.

Idag har jeg vært på skattejakt og fått tak på nye retrotekstiler. Jeg har også en del etniskmønstrede stoffer som jeg har fått. Dessuten har jeg nå flere gamle vakkre pledd som trolig blir lagd om til mindre pledd som kan brukes i barnevogn kanske? Forutom en jeg fant idag som er sort, rød og litt gul. Den ser litt rocka ut. Eller blir det kanske reagge?? Hmmm.....

Jeg har mye å sortere i morgen men det blir gøy. Så fant jeg knapper og der var det faktiskt en del fine i rødt og noen metallknapper som jeg syntes var utrolig pene.

Nå skal jeg se på den svenske serien Häxdansen.

AgnetaN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics