mandag 10. mars 2008

Regnskap, kjøledisker og tepper

Idag har jeg hatt fri... Eller hva er fri egentlig? Jeg har det koseligere når jeg er på Sømmelig *smil*

Jeg har gjort regnskap for 3 måneder som skal til regnskapsfirmaet.
Jeg har vært i banken.
Jeg har vært i Årnes for å se på ny kjøledisk (men vi gikk for å beholde den gamle og få den reparert isteden.)
Jeg har fått to gamle kåper i semsket skinn som skal sprettes opp og sys nytt av.
Jeg har vært på IKEA og kjøpt telys og servietter.
Jeg har bestillt mer chokolade og syrup til kaffen.
Jeg har vært hos Benedicte og Emelie og hentet flere hengere. (Og som vanlig ble puntoen full med fine ting). Takk igjen!!
Jeg har vært hos Kaffekvern og hentet kaffe
Jeg har lagd budsjett for fremtiden.
Jeg har bestillt nettverk og bankterminal. Nu kommer det endelig på plass.
Jeg har mottatt hyggelige telefoner fra blivende kunder.

Nu skal jeg slappa av litt!
AgnetaNilsson

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics