mandag 3. mars 2008

Skattjakten är over

Idag ble det fyllt på med flere gardiner til tekstilavdelingen, noen jeg syntes var skikkelig fine med naturmønster på og noen enklere ensfargede stoffer. Noen fôrstoffer og litt bånd. Jeg fant også noen duker jeg kan bruke i lokalene.

Av klær og annet ble det litt barneklær, noe helt nytt fra 50-70-tal og noe håndsydd fra 70 tal vil jeg tippe, i hvert fall veldig søte.

Kjøpte et helt sett med håndarbeidspermer til "biblioteket" og fikk en del gamle blader samt to Stringhyller som skal henge i butikken. (Takk Benedikte og søster for alle fine ting!). Stringhyllene blir pene sammen med teak-skjenken som kommer i morgen ettermiddag. Så nå blir det ommøblering og rot ett par dager men det skal jeg vel klare! ADJØ stygge IKEA hylle!

Ellers så gleder jeg meg skikkelig til jeg skal hente pakken som kommer fra Sverige med bånd og knapper blant annet. Det blir rena rama julafton!

Nu tror jeg at jeg må "gå ocj knoppa" som vi sier hjemme i Kiruna. Natta!

AgnetaN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics