fredag 14. mars 2008

Nettverk

Jeg var litt utydelig tidligere, installasjon av nettverk er bekreftet men det blir alltså den 28 mars. Så tar det ca 14 dager til betalingsterminalen er på plass.

Men idag! Idag har det vært fryktelig stille! Hvor er alle?! Er det sant som de sier, at Oslo er forlatt i påsken..? ...det er jo ikke påske enda vel?

Ja, ja... vi har hatt verksted i systua mor og jeg, sydd fine nåleputer eller nåldynor som det heter på svensk. Far har begynnt å konstruere et geleder til trappa.

På lørdag blir det flere nåleputer og så svigers fra Langesund. Det blir koselig! Ikke nåledynene alltså, alle foreldre på plass mente jeg. Svigers har ikke sett Sømmelig enda så jeg gleder meg til å vise dem rundt.

AgnetaN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics