tirsdag 29. juli 2008

Beklager at jeg ikke var på jobb idag

men jeg klarte å få skikkelig migrene og da klarer jeg ikke å være i den varme lokalen. Hjemme var det dessverre ikke bedre da huset er varmt og på nabogården er det en gravemaskin som hakker opp grunden uavbrutet fra 07-16... Jeg sov med ørepropper i hagen hjemme der det var friske briser idag og litt roligere enn inne i leiligheten. Men funker det så gjør det ikke meg noe. Det var deilig.

Jeg sendte mor og far hjem med flybussen og det var skikkelig trist. Det har vært så hyggelig å ha dem på ferie her. Men vi ses til jul igjen.

I uka får jeg besøk av en tidligere kollega som skal hjelpe meg med å møblere fint i kjelleren. Gøy! Nå tordner det og lyner utenfor. Vi må lukke vinduene for det blåser skikkelig. Men jeg er glad, kanske kan jeg sove i natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics