mandag 14. juli 2008

Planlegging

Idag har jeg koordinert kalendere og lagd lister for kursene. Det begynner å komme påmeldinger på kurser og jeg må organisere det på gameldags måte. Mye bedre med fysiske papirer enn pc alltså!

På formiddagen hadde jeg besøk fra Haugesund. Det var hyggelig, vi satt og snakket i sikkert en time om Sømmelig og jobb kring det å ha et slikt sted.

Jeg har også prismerket litt varer. Blant annet en kul kaffeservice fra IKEA, den er lagd en gang på 70-tallet fant jeg ut når jeg gjorde litt research. Serviset heter Näckros och er designet av Margurite Walfridson.

Nå skal jeg lage liste over hva jeg MÅ gjøre de nærmeste dagene. Jeg er fryktelig tiltaksløs for tiden. Når det er stille blir jeg så lat. Det må endres på. Her skal møbleres, males og ryddes! Hepp hepp!

AgnetaN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics