mandag 20. april 2009

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne

Jeg har flyttet ut av lokalene til Sømmelig. Det gikk bra. Men det var kaos!! Nå skal jeg fortelle litt om lørdagen som var den store flyttedagen.

Jeg hadde jo klart kunststykket å booke leiebilen feil dag. Den var alltså ikke min på fredag til lørdag men fra lørdag til søndag. Det var for sent og jeg var nødt til å booke av. Det gikk fint. Men problemet kvarstod. Hvordan flytte alle tingene?

Jeg ringte min reddende engel Anna, hun har varebil og har hjulpet meg før. Vi avtalte at hun skulle kjøre en runde eller to med tilhenger. Vi skulle møtes kl 12.00. Men i 11.00 tiden ringte hun fra bilen, det var noen som hadde kjørt inn i bilen hennes og strømtilkoblingen på bilen var ødelagt. Ergo, ingen tilhenger.

Hva nå da?? Jeg hadde ringt alle bilfirmaer tidligere og ingen hadde en ok bil ledig den helgen. Vi begynte å ringe igjen og Kent fikk tak på en gigabil fra Bislett Utleie.

Vi kjørte og pakket og stresset og bar. Svein kom innom og hjalp oss, samma med Anna. Etter mye om og men var da lokalen tømt og vi kunne begynne å vaske. Vi tok også en lunch/middag på Sofies Vinhus på Bislett. God gammeldags mat og gutta tok en flyttepils. Jeg skulle jo kjøre bil resten av dagen så jeg fikk nøye meg med alkoholfritt.

På kvelden møttes vi igjen og drakk gravøl og spiste Kent hjemmelagde pizza. Nå er det over. Eller ikke helt da. I morgen drar jeg ned for å fjerne søppel som ble igjen etter vaskingen. Sen er det over!

Nå skal jeg bestille tid til hudpleie. Frisørtime er booket. :D

1 kommentar:

  1. Lykke til videre:) Du fortjener både frisørtime, hudpleie og mere til!

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics