mandag 13. april 2009

Pakker det siste på Sømmelig i uka

Nå er det siste uka på Sømmelig. På søndag skal lokalet være tømt og vasket. På mandag levererer jeg nøklene.

Jeg har fortsatt mye å gjøre. Må finne en atelje eller ett lagerrom der jeg kan lagre mine ting og det som ikke blir solgt. Mye skal jeg gi bort til loppemarked. Da kan Sagene Skole musikkorps få glede av pengene.

Uroer meg fortsatt for att de store tingene ikke blir solgt, kjøledisk, oppvaskmaskin og espressomaskin. Når jeg startet Sømmelig var det strykende åtgang på slike ting. Ringte man noen timer etter att annonsen var lagd ut på Finn.no så var det allerede solgt. Nå skjer ingenting. Har senket prisene men de er fortsatt inget intresse. Og det er penger jeg trenger.

Kent kommer med meg idag slik at vi kan pakke så mye som mulig og skru ned ting fra veggene i systua. Jeg legger ut bilder her dersom det er noe mer spennende vi finner i kottene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics