fredag 17. april 2009

Sliten nå...

Idag har jeg vært på Sømmelig fra kl 1o.oo. Jeg har pakket alt som skulle til loppisen, pakket mine ting, sendt ivei kjøledisk, kaffemaskin og oppvaskmaskin til snille snille Geir på Elumat i Årnes. Det var der jeg kjøpte kjøledisken i sin tid og den har nå vendt tilbake. Litt mer feminin med farge på seg.

Så har kjøkkenbenken med vask og allt blitt solgt og hentet, kassadisken skal få nytt liv i ett kjøkken ett sted i Oslo i bytte mot en flaske vin som jeg skal dele med mine hjelpere i morgen.

Morten, Anna og Pernille har vært snille og stilt opp med hjelp. Kent har lyftet, skrudd og pakket som en helt! Hurra for snille mennesker. :)

De som kom fra loppisen på Sagene skole fikk med seg en hel full varebil med grejjor fra meg. Mette stappet også noen sopsekker fulle med stoffer. Jeg fikk en del tilbud om å selge ting som var satt ut på gaten idag, men jeg sa nei. Håper ingen ble fornærmet. Men jeg mener det er mest rettferdig mot dem som skulle ta det emot. At de får pengen alltså. Jeg hadde jo sagt at torsdagen var den siste dagen :)

Jeg har kvittet meg med mye jeg gjerne skulle beholde men jeg KAN ikke være sentimental og beholde alt... Nå er det nye eventyr som venter. Men når det er sagt har jeg jo beholdt noen helt teite ting. Som en fin porselensfigur med to hester. Og 4 kopper med masse gull og kitch! Mmmm, herlig.

Gleder meg som et barn til dagen da jeg skal inrede på ateljeen min. Har så masse planer. Hurra!! Nå skal jeg sove litt. Har nettopp kommet hjem fra dagens økt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics