tirsdag 7. april 2009

Tirsdag åpent Onsdag stengt

Idag har jeg sett på en atelje sammen med Anna. Den var lys og fin men jeg kunne ikke puste der inne. Det var sånn keramikkverkstedstøv i luften. Og åpner vi vinduet så har vi tung trafikk utenfor på veien. Jeg tror ikke det blir den.

Idag er jeg her til kl 1800, Kent kommer og hjelper meg etter 1600. Det er stille her så jeg bruker tiden på å plukke sammen ting som skal gis bort gratis. Har en stor plasteske utenfor som jeg fyller på. Det er allt i fra små sorte brett som jeg brukt til blokklys, til klokke, vaskebrett, tallerkenstativ osv. Slenger ned saker der hele tiden.

Idag skal jeg også sortere ut kopper og annet som har vært brukt her på Sømmelig så hvis dere feks har lyst på krusene med grønn blomst må dere bare stikke innom.

I morgen onsdag tar mannen og jeg påskeferie og jeg er tilbake i sjappa mandag den 13 april.

1 kommentar:

  1. Riktig god påske til deg, blir vel godt med noen dager fra fra alt sammen.
    Ta en titt på bloggen min om du vil se en liten kjole jeg har laget av dynetrekk kjøpt hos deg!
    http://sirisdesign.blogspot.com

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics