mandag 16. juni 2008

Cupping!

Tilbake på jobb etter en fridag. Idag har det vært litt trafikk her så jeg tror absolutt mandager er en god dag å ha åpent. Kanskje kan bruke fredagen til skattejakt i høst. Da er det uansett veldig stille her.

I morgen skal jeg på kurs i cupping i regi av Kaffe.no. Det skal bli spennende. Kaffen vi skal smake på kommer fra Guatemala. Firmaet som står for cuppingen er Anacafé.

På kvelden skal jeg på møte med en nettverksgrupp som jeg håper å kunne bli medlem av. Jeg gleder meg skikkelig for det vil være en stor støtte å treffe andre som også lever et gründerliv og skjønner hva hverdagen har å komme med.

Nå skal jeg legge ut kurskalender på nettsiden. Det er et himlans knot, men jeg skal få det til.

AgnetaN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics