torsdag 12. juni 2008

Bloggpris!

Jeg har fått en bloggpris! Det er en vandringspris fra Blogger with a purpose. Gitt til meg fra Snux.

Reglerne er som følger:

1. Awarded parties must nominate five people who have not received the award.

2. The blogs that receive the award must serve some purpose.

3. In their post about the award they need to link back to this entry.

4. Awarded parties must post the award banner on their site. The banner must remain linked to this site.



Så här skriver Snux:
I dag slo det meg at den naturlige mottaker av en pris for en Blog With a Purpose, må være Agneta på Sømmelig. Hun har startet opp symaskincafé som i allefall for min del har gjort hobbyverdenen i Oslo enda mer spennende. I tillegg er hun veldig flink til å reklamere for andre som driver med kunst og håndarbeid. Jeg synes både symaskincafeen og den tilhørende bloggen fortjener en pris!

Dette betyr att jeg skal få sende denne prisen videre. Nå skal jeg i tenkeboksen.

Idag er det marked på Majorstua. Mine to dåpskjoler henger der og jeg håper de blir solgt. Sommeren er stille og det er ikke bra for businessen. Så vill dere støtte opp kommer dere innom og kjøper en kopp kaffe i ny og ne! *smiler* sees vi?

Klem
Agneta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics