tirsdag 3. juni 2008

Tilbake på jobb

etter en fridag som faktiskt ble brukt på meg selv! Sov lenge, spiste en laaaaang frokost, såg på dr Phil og andre fine formiddagsprogram ;) mens jeg vasket kjøkken og hengde opp klær. Så en tur på CC Vest og litt shopping av nødvendige ting.

Her ble det også det obligatoriske besøket på United Bakeries med venninne. Der må de skjerpe seg med service! Hmmm, man står ikke og tar mobilbilder på hverandre mens det står kunder og venter?! Hyggelige forsåvidt, ikke noe med det men litt for uoppmerksomme på kundene sine.

På kvelden ble det et godt glass rosévin og enda mer slapping forann tv. Spiste restene av woken som ble lagd dagen før.

Idag har jeg hatt mange besøk her, og til tross for varmen har det gått en del kaffe. Men muffins er det ingen som har lyst på i hetebølgen som slår over Oslo. Jeg ønsker jeg hadde en isbitmaskin så jeg kunne servere iskaffe. Det er jo så utrolig godt. Og SMUDIS hehe.. eller smoothies som det heter på utrikiska. Nå hører jeg på Kent og har fyllt ut papirer for et prosjekt jeg skal være med på til høsten/vintern 2008. Eller Sømmelig skal være med på, ikke jeg personlig. Så er jeg i kontakt med bydelen St Hanshaugen for bydelsdagen 14 juni. Det blir gøy. Sees på Haugen!

Nå er det en time til stengning, og jeg begynner å lure på hva som skal serveres til middag idag. Kent er i St Petersburg så det blir middag for en. Jeg tror kanske jeg tar en svipp innom en Sushibar og tar med meg noe godt hjem!

Snakkes i morgen igjen da,
AgnetaN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics