torsdag 5. juni 2008

Ikke kaste bukser

Det finns bukser som ikke er pene, og mannen min har ett par sånne. Idag kastet han dem og jeg reddet dem i siste liten for jeg liker jo ikke å kaste ting. Problemen er at de er litt smale nederst, og det er jo ikke flaterende for noen. Så jeg tok dem til jobbet idag og klippte av benen. Sånn, ett par shorts. Så sydde jeg på gule bånd med hvite prikker og byttet ut alle knapper til gule knapper. Buksene er i utgangspunkt grå. Så det ble litt morsomt. Nå får vi se hvordan de fungerer som shorts. :)

Det er varmt her, veeeeeldig varmt og jeg har langbukser på meg. I morgen kan jeg ha skjørt på meg igjen og sitte ute i solen med ett kryss når det er stille her. Men idag må leggens skjules under lange bukseben...

AgnetaN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics