tirsdag 30. september 2008

For en fantastisk dag!

Ser man på?! Klokka er 14.oo og allerede er nettsidetrafikken høyre enn den har vært på lenge. Mailer tikker inn, bloggkommentarer og telefon og sms fra kjente og ukjente. Sømmelig har vært mye besøkt idag og jeg har fått mange hyggelige tilbakemeldinger etter inslaget på TV2.

Jeg jobber med å sette opp nye kursdatoer for nybegynnerkursene. Da det allerede er venteliste på de i oktober. Er du interessert er det fortsatt mulig å få gå kurs. Bare gi meg beskjed.

Idag har jeg ellers suttet ved datorn og svart på mailer, betalt regninger og planlagt. Så har jeg bestillt bøker slik at dere som skal gå strikke kurs med May B kan stikke innom og kjøpe boka dersom dere ikke allerede har den. Dere som er nysgjerrige kan komme innom for å se på den.

Jeg har også fått brev fra Japan. Wakako har sendt meg en fin sømbok på japansk. Det er enkle ting så med mønster og bilder kan vi sikkert finne ut av det. Jeg synes allt fra Japan er vakkert. Måtte spare på konvoluttet også da det hadde så fint frimerke og vakker tekst. Så fikk jeg også notatbøker som var kjempefine.

Ikveld er det siste gang på mønsterkurset. Det blir så gøy å se alle de fine kreasjonerne som snart er ferdige. Om jeg får lov legger jeg ut bilder her etterhvert.

5 kommentarer:

  1. Fikk med meg både god morgen norge sendingen og følger med på bloggen her! SÅÅÅ gøy :)


    Menneh, jeg lurer på, hvor kan man finne slik daily visitor skjema? ;)

    Silje

    SvarSlett
  2. Du går inn på http://getclicky.com/ , registrerer deg, og så får du en liten kode som du klistrer inn i HTML koden på nettsiden. Da får du daglig statistikk på en side. Jeg har gratisversjonen og den fungerer helt fint.

    Den bruker jeg på hjemmesiden min og til blogger bruker jeg https://www.google.com/analytics/

    :)

    SvarSlett
  3. Så herlig med så mye positiv respons, GRATULERER!
    Er det ok at jeg legger ut linken til begge bloggene dine på min blogg?Var innom på besøk på bloggene dine før i dag og likte meg så godt at jeg la deg rett på min favorittliste men egentlig så skal man vel spørre om lov :o)

    Lykke til videre med arbeidet, skal garantert innom deg neste gang jeg er i Oslo :o)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så deg på god morgen norge i dag tidlig! Bor ikke i Oslo, men stikker helt sikkert innom neste gang jeg er i hovedstaden!

    SvarSlett
  5. Vibeke, bare lenke til meg du, det er jo bare gøy! Morsomt at noen liker det man gjør.

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics