lørdag 27. september 2008

Lørdag i hovedstaden

Lørdagen begynte med en tur ut på lageret vårt på Skjedsmokorset. Vi holder på å tømme det fra de siste eskene og ting. Så i morgen går det flere turer. Fant flere bøker som jeg har tatt med til Sømmelig. Bøker fra 70-tallet om søm av barneklær!

Her har det vært folk innom på formiddagen men stille nå etter 15.00. Akkurat nå er mannen min her og vi spiser mat fra naboen. Det er jo lørdag og da er det greit med en shawarma!

Jeg er ikke her i morgen, da er det mer bæring fra lagerboden og så skal jeg ivei til Capio for å sjekke mitt vonde kne. Etter det en tur til Drammen for å hilse på lille Mie.

Sees mandag, og igjen, kan du komme er du velkommen kl 9.30 for å være med på TV :)

Agneta N

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics