tirsdag 2. september 2008

Tuttenuttig og snuttig

Kaffekoppene er mine favoritter for tiden. De er alt for mye; gull, rosa, grønn, tivoli, pierrot og kitsch. Jeg hadde brukt dem til dekorasjon med telys i, eller servert suppe i dem. Perfekt størrelse for en liten forrett.

I helgen serverte vi kremet blåskjellsuppe i mine kaffekopper fra Uppsala Ekeby. Veldig fint.

Så har vi katten, rådyret, hunden og mannen. Dette er også noe jeg er veldig glad i for tiden. Gammelt nips! Slitt av barnehender som bare måtte ta på dem til tross for bestemor sa at det ikke var lov... Rådyret har en liten vogn som det i sin tid var tannpirkere i. Men idag da? Kanske litt godteri?

Her er det fryktelig stille idag, skjønner ikke noe jeg. Har hatt besøk av en dame fra Norges Husflidslag, så nå har jeg kurskatalogene her. Mye spennende der ja! Selv har jeg lyst å lære meg masse. Skal ta en titt der etterpå.

Nå over til kaffe og så kanske ryddein tekstilting som står ute på gaten, det ser ut som om det blir regn. Jeg får besøk av Christin etterpå tror jeg. Jeg skal også legge opp tre par jeans...

Snakkes dere!
Agneta N

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics