fredag 26. september 2008

Høsten er så herlig!

Igår var det vakkert vær i hovedstaden. Så bæretreffen som vanligvis liver opp lokalene var i parken. Skjønner det!

Jeg satt inne og jobbet med kurser. Det er fullt trykk på kursene og noen begynner det å bli venteliste på. Om du er interessert i kurs er det alltså ingen poeng med å vente med påmelding. Dersom jeg får din påmelding i tide kan jeg også sette opp ekstrakurser for dem som kommer på venteliste. Fiffigt!

Ellers har jeg en radiostasjon som skal se om lokalene kan brukes for en bandlansering. MORO! Spørs jo bare hvor mye utstyr de har og hvor mange som skal delta. Jeg gleder meg til å treffe dem og snakke om saken.

Jeg rakk å sy ferdig et lite prosjekt og begynte på mine koppstrumpor. Skal også test sy noen av gamle gensere som jeg har tovet i maskin hjemme. Se etter navnlapper som jeg skal sy på ting jeg lager på Sømmelig. Lurer på om minanamnband.se er tingen å gå for. Har hørt mange si at de er bra.

Så legger jeg planer for høstens pysselkvelder:
  • Fredrikke kanske kommer og lager kort med oss. Perfekt til jul.
  • Sy ditt eget monster i oktober, halloween...
  • Julpyssel for voksne og barn i november og desember.
  • Nålebindingskurs er oppe på agendaen igjen.
  • Perlestrikk, feks pulsvarmere med perledekor.
  • Søm av ammeputer, slynger og mei tai.
Markeder på Sømmelig:
  • Muligens 25 oktober
  • 2 i november
  • 2-4 i desember, da blir det julmarked så vi kan kjøpe fine julegaver av flinke mennesker som beriker vår verden med vakre håndlagde ting!
Igjen, dersom du vil være med, send meg en mail slik at du kan få beskjed når endelige datoer er på plass.

Hvis du finner noe her du synes låter interessant, enten som deltaker eller kursleder så ta kontakt.

Idag i skrivende stund har jeg fri. Jeg skal ned i byen og hente en klokke jeg har fått som skal henge i systua. Så skal jeg ned på Gyldendal for å hente printede plakater for strikkekursene vi skal ha i oktober. Flere poser fra Snella&Petronella skal hentes.

NB! Trenger fortsatt minst to til som skal være med på mandag. TV kommer 9.30 og skal filme lokalene, intervjue og få med seg hvordan det ser ut når Sømmelig er på sitt beste. Men ettersom det er høstferie, mandag morgen og generellt usikkert når det er mennesker i lokalen trenger jeg alltså å planlegge dette. Kan du komme kl 9.30 på mandag så byr jeg på morgenkaffe og noe å spise. Så syr vi og koser oss i noen timer. Send meg gjerne en mail om du kan, jeg leser mail hele helgen. agneta@sommelig.no


Nu skal jeg hente bilen på verksted og begynne min dag i byen.

4 kommentarer:

  1. Skulle ha blitt med på opptak dersom det ikkje var for at eg har ein avtale eksakt kl 0930 på måndag. Vonar det går i boks! Lukke til!

    SvarSlett
  2. Jeg er borte som du vet- fortell meg om knappebutikken!! Har ikke hørt om den før:).

    SvarSlett
  3. Jeg kan forresten anbefale www.sigurdhoel.no når det gjelder navnelapper- jeg har fra minanamnband også, men på Sigurd Hoels eftf. har man litt større valgmuligheter.

    SvarSlett
  4. Hei!
    Skulle gjerne kommet på mandag, men høstferien har begynt og barna er hjemme! God helg :o)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics