mandag 8. september 2008

Huff for en dag..

Jeg er trøtt idag, det er høsten som gjør det. Først blir jeg trøtt, så forkjølet og så kommer den store gleden over at endelig få ta på seg koselige varme klær igjen. Luer, skjerf og varme sokker.

Det er uvanlig stille her idag. Har solgt litt kaffe, skravlet med stamkunder og lånt ut noen smykker til motereportasje. Det blir gøy. Men det gjelder å vente, det publiseres i vår ;)

Ellers det vanlige, registrert regninger, sendt ut noen fakturaer, sortert bilad og stryket ut noen punkter på "att göra listan". Nå tror jeg faktiskt jeg skal gi meg selv lov å sette meg i sofaen med min bok. Leser just nu Gert Nygårdshaug, Mengeles zoo. Ta en god kaffe. Prøve å holde meg våken...

I morgen begynner høstens første kurs. Vi gleder oss og håper deltakerne også er like spente som vi.

AgnetaN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics