tirsdag 1. juli 2008

Bursdagsgave!

Idag har jeg sydd og trikset, hva skal jeg ikke si enda fordi det er en bursdagsgave og jeg vet aldrig hvem som leser denne blogg. Om en uke eller to skal jeg legge ut bilde for det ble fint.

Så planlegger jeg turen til Frankrike, hoteller er booket og restaurant på fredag kveld i Bordeaux. Når det var dags å planlegge shopping så skjer følgende:

For low brow antiques and junk, go to the flea market by Basilique St-Michel, active 8 am to 5 pm Tuesday to Friday and 8 am to 1 pm on Sunday.

Merk, jeg er i Bordeaux på fredag, lørdag og mandag... :( Er det mulig?! Det er det eneste markedet som er omtalt på nett, i bøker og i anbefalinger! Men det er en del butikker, og et annet marked ved siden av som er åpent når jeg er der. Men det er jo litt mer "up market" og kanske litt for dyrt. Ville jo ha med meg litt fra Frankrike til Sømmelig. Jeg krysser fingrene for noen kupp!

Ellers kanske det finns et loppemarked i Mont de Marsan der vi skal være største delen av tiden.

Idag har jeg også fått en gammel sveivesymaskin fra en nabo, veldig hyggelig. De passer bra å pynte med her så jeg takker og bukker!

Nå kaffi!
Agneta N

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics