torsdag 17. juli 2008

På tur mot Filtvedt!

Idag har jeg vært på tur før jeg åpnet Sømmelig. Jeg kjørte ut mot Filtvedt via Oslotunnelen. Storsand var det første fine stedet jeg kom til (der er bilden tatt ut av vindu på bilen) og der fant jeg Eplegården. Der skal jeg prøve å få kjøpt Eplemost til sjappa. Om jeg ikke får det til Sømmelig så i hvert fall hjem! Tar mor og far med på tur dit når de kommer.

Jeg kjørte også forbi et bokcafé i Filtvedt. Utenfor var det masse ting og jeg reagerer på slikt. Hyggelig tenkte jeg! Jeg tenkte også når jeg kjørte at dette virker kjent... Og det var det. Husker jeg så programmet Kaoskontroll på NRK en gang. Da var Eli Britt "Elle" Rognerud som driver caféen med og fikk ryddet opp hjemme. Men jeg håper stedet ser lik ut som det gjorde den gangen jeg så det på TV. Når vi drar til Eplegården skal jeg definitivt innom Eli Britt sin bokcafé!

I dag har jeg hatt besøk fra nær og fjær og solgt mange fine vesker og knapper. Det har gått i kaffe, iskaffe og teer. Utrolig hyggelig. Jeg har også fått kurskalender ferdig og noen kurser har nok deltakere allerede for å bli gjennomført. Det gleder jeg meg til.

I helgen kommer mor og far så neste uke er det endrede åpningstider. Og da skal jeg begynne å møblere om litt i lokalene. De vokser og vokser og forandring fryder.

Sees!
Agneta

1 kommentar:

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics