torsdag 24. juli 2008

skattejakt med mor og far

Igår, onsdag var vi på tur ut av byen og kjøpte litt av hvert til sjappa. Beste kjøp var uansett en plate som vi skrudde i veggen bak glassdisken i butikken. Det ble en liten hjørnebord for pc. Meget praktiskt og pent. Og så fikk jeg med meg en trapp som fungerer som krakk og trapp. Finfint! Pappa satt opp en hylle bak disken også så jeg kunne sette alle knapper i NorgesGlass. Nå er det lettere å se hva som finnes.

Ellers var det en litt stusselig dag da jeg fikk gjester som brukte benken utenfor Sømmelig som sovested. Til slutt var jeg nødt til å ringe politiet som var meget hjelpsomme og forstående. Jeg synes det er ubehagelig og det er dessverre også avskrekkende for andre gjester når det sitter åpenbart rusa personer utenfor og sover i solen. Jeg stengte tidligere og ventet en stund til siste mann(jente) kom seg ivei. Men politiet rakk ikke å komme før vi dro.

Idag skal vi skru opp siste avishylla og så skal jeg hekle en veske av filler. Den begynner å ta form og det er morsommere enn jeg trodde å hekle av filler.

Sees,
Agneta N

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics