tirsdag 8. juli 2008

Hjemme fra Bordeaux

Kom med fly sent i går kveld. Med litt forsinkelser og stengd E6 fra Gardermoen så var vi i hus kl 02.30. I Bordeaux hadde vi trolig like dårlig vær som dere har hatt her i helgen. Men på festen i St Maurice, som ligger ved Mont de Marsan hadde vi tak over hode og bare små skurer. :)

Vi har bunkret opp med delikatesser og vin da sol ikke var noe alternativ. Jeg har mange tips om Bordeaux og skal finne ut hvor jeg skal presentere disse. Denne bloggen er ikke helt riktig sted.

Men, sømmelige tips kommer her:

Markedet ved St Michel er åpent alle dager utenom lørdag og mandag. Når vi var der var det et lite marked og jeg fant noen stands med absurda mengder med knapper og bånd og merker osv. Alle av gammel opprinnelse, deilig å finne frem masse fint... Men min fransk er så å si ikke eksisterende så jeg endte opp med kun noen få knapper og det var det. Vankskelig å kommunisere priser når ingen av oss snakker samme språk.

Inne i byen fant jeg også en fantastisk butikk med nytt og gammelt, fantastiskt, den heter Laffarque Tissus. Jeg laster opp de andre bildene på Facebook.

Snakks!
Agneta N

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics