torsdag 10. juli 2008

Skattejakt i varmen!

Det har vært fryktelig stille her de seneste dagene, kebabsjappen ved siden av har stengt for sommeren og jeg lurer litt på hvordan dette skal gå. Så idag bestemte jeg meg for å åke ut av byen på morgenen og gå på skattejakt.

Solen sken og jeg fant mye fint. Igjen har jeg inne messinglampe, vegglamper i forskjellig stil og en stor stålampe med limegrønne frynser på skjermen. Fant også et nydelig sengeteppe og mange andre tekstilier. Noe blikkbokser ble det samt er fint gammelt Marikkenspill. Å så mange andre ting da men dere må komme og se selv.

Nå skal jeg skru på radion, ta en liten is og prismerke varene.

Ups, her kom en av mine snille givere med en pose med fine ting. Takker og bukker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics