fredag 11. juli 2008

Snella & Petronella

Endelig er de her! Knappene fra Snella & Petronella. Pent og pyntelig ved kassa står den fine knappekofferten med nydelige knapper. Løp og kjøp!

Selv har jeg nylig brukt ordknapsen til en herreskjorte. Knappene passer fint dersom man forsiktig spretter opp de siste millimeterne på de fabrikksydde knappehullene. Så sydde jeg en tekst på baksiden av skjorta. Hvis du velger den forsterkede rettsømmen på symaskinen får du en tykk søm som dessuten tar lenger tid å sy (maskinen syr 3 rettsømmer ved siden av hverandre) så du kan liksom ikke rase agåre og sy feil. Teksten kopierte jeg over fra en vanlig utskrift med kalkerpapir under. Lätt som en plätt! Går å gjøre med alle typer motiver og bilder.

Idag har jeg jobbet med budsjetter og begynnt å tenke på neste marked. Tror det blir i mitten på september. Vil du selge noe så si ifra så skal jeg sende deg informasjon da dato er satt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics