onsdag 2. juli 2008

Uventa besøk!

Jeg har ryddet, prismerket og ruslet rundt idag. Hatt mye gjester og fått levert fine ting! Takker og bukker!!

Svigermor og nesten-tante har vært på besøk. Eller hva heter mannens tante for meg?? Svigermor-søster?? Uansett, veldig hyggelig å få overraskelsebesøk fra Langesund!

Så har jeg lagd litt regnskap som sig bør, kjedelig i solen. Klippt av benen på ett par lange bukser, men ikke gjort mer... hehe, skomakerens barn eller noe... Fikser det i morgen. Søkt etter de perfekte knappene til en bluse og hørt på radio.

Så må jeg ikke glemme å si at lokalen er blitt fotografert for et prosjekt jeg skal være med på i årskiftet. Spennende! Dere får vite mer når det er officiellt.

Jeg sitter og planlegger aktiviteter infor høsten. Hva kan vi gjøre på Usømmelige kvelder?? Kom gjerne med forslag! Gjester? Aktiviteter? Vi tullet litt og sa vi skulle ha The Gathering, fast med sying... Kunne bli mye kreativt da! Hehe....

Snart skal jeg hjem og spise middag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics