søndag 21. desember 2008

Sista dagarna føre jul!

Idag har jeg hatt søndagsåpent. Det var noen innom og det ble en bra dag. Som en lørdag ellers er. Igår var jeg hjemme og vilte meg etter julebord og overnatting på hotell. I morgen er det siste dagen som jeg har åpent dette året.

Jeg vil takke alle som har besøkt Sømmelig dette året. Alle som har gått kurs og alle som på annen måte har støttet opp om mitt prosjekt. I slutten på Januar 2009 feirer Sømmelig 1 års jubileum da må jeg finne på noe koselig.

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. God jul til deg, Agneta! Må 2009 bli eit fantastisk Sømmelig-år!:-D

    SvarSlett
  3. En riktig god jul til deg Agneta!
    Håper vi sees i kreative, sømmelige former i 2009 :)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics