torsdag 11. desember 2008

Till alle strikkere som leser bloggen

Leste dette på Underskog idag og tenkte at dette er noe for mine flinke strikkekunder! Jeg spurte Kaja om det var ok å legge ut her og det var ikke noen problem, bare fint! Jeg synes det er en spennende oppgave som både du og butikken har glede av. Jeg hadde hivet meg på om jeg bare kunne strikke... Ja, jeg skal hive meg på neste kurs med May her...


Du Store Alpakka trenger nok en gang gode strikkere til å strikke prototyper på håndstrikkemodellene våre. Det innebærer at du får være først ut med å strikke nye oppskrifter, og at du får strikke masse i deilig og mykt alpakkagarn.

Hvis du kan krysse av på samtlige punkter under vil jeg gjerne høre fra deg:

*Du strikker jevnt og pent i både tynt og tykt garn

*Du er nøyaktig

*Du leser og forstår strikkeoppskrifter, og forstår logikken, slik at du kan se om noe er galt

*Du liker å variere mellom krevende og enkle strikketøy

Det er dessverre ikke veldig godt betalt, men det kan være en liten biinntekt til noen som er glad i å strikke, og som kanskje ville gjort det uansett. For ikke å glemme at du kan skryte til venner og kjente når våre oppskriftshefter kommer ut flere ganger i året, med bilder av plagg du har strikket. I tillegg får du rabatt i butikken vår på løkka, og får delta gratis på relevante kurs hos oss.

Vi er i gang med design for neste høst, og det er mye som må være strikket før vintern slipper taket, slik at vi kan fotografere det. Høres dette interessant ut så send meg en beskjed eller kom innom butikken vår på Løkka og spør etter Kaja Marie. (kaja.marie@dustorealpakka.com)

NB: Det er veldig fint om du bor i Oslo, eller i umiddelbar nærhet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics