torsdag 4. desember 2008

Vi laddar upp infør helgen

På lørdag er det andre julemarkedet her på Sømmelig. Da kan du kjøpe blant annet:

barnetøy, juledekorasjoner, håndlagde kort, til-og-fra-lapper. Strikkede bukser til barn i alle mulige farger. Topper og bager med trykk. Strikkede luer, votter og sokker. Handlenett i mange forskjellige størrelser. Perlesmykker.

Husk att allt er håndlaget!! Her er det mulighet for å kjøpe seg flotte gaver!

Sømmelig har jo butikken åpen som vanlig og så tenkte jeg evt ha loppis på sko og klær som ikke passer helt inn i Sømmeligs konsept. Det er da litt modernere klær og ikke vintage.

Kjellerstua er koselig med tente lys og sofa, lenestoler og spisestue. Jeg serverer kalde og varme drikker samt muffins og scones. Selvsagt finnes også gløgg og pepperkaker.

Husk kontanter da jentene som selger på markedet ikke har kortterminal. Hos Sømmelig kan du som vanlig betale med kort.

3 kommentarer:

  1. hvem er det som skal selge barnetøy i helgen??

    SvarSlett
  2. Fredrikke: http://fredrikkea.blogspot.com/
    og en som heter Helene.

    SvarSlett
  3. Hei, jeg skal selge barnetøy på lørdag!! :o)
    Du kan ta en titt på bloggen min for å se noe av det jeg har laget!

    Agneta; jeg gleder meg til lørdag!! :o)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics