tirsdag 2. desember 2008

Blæ!

Idag har jeg vært skikkelig sliten, en sånn dårlig dag helt enkelt og snart skal jeg ha kurs, hvordan skal det gå??!! Jeg maner meg opp og sparer all energi til jenterne som kommer snart. Det går bra, det gjør det alltid, men det er litt trist å ha en dårlig dag når det er kurs på gang. :(

Ellers har jeg hatt besøk av Anna som kom med en present som trøst mot en ruggig desemberdag. Det var mysigt. Det har vært stille idag, som igår men da tok det seg opp på ettermiddagen jo!

Nå har jeg slått på en chillout-CD og leser litt av hvert på nett. Jeg er så spent nå for om noen dager kommer bladet HANAJIKAN ut i Japan. Da skal Sømmelig være med. Så er planen i alla fall. Så jeg har lagt ut litt Japansk tekst på hjemmesiden dersom noen fra Japan er interessert i å gå inn på siden. :) Stort takk til min nye venninne Wakako i Tokyo som har hjelpt meg.

はノルウェー語で「素晴らしい」という意味ですが、Søm(縫う)という言葉に由来します。

2 kommentarer:

  1. håper ikke kurset med oss tok helt knekken på deg ;O)
    jeg hadde det i allefall kjempehyggelig, lærte kjempemasse og ble skikkelig bitt av den berømte basillen =O)

    SvarSlett
  2. :D det gikk jo på skinner for oss ikke sant?! Flott att du likte kurset og håper vi sees igjen.

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics