onsdag 10. desember 2008

Hva var det egentligen som skjedde??!!


Vanligtvis har Sømmelig-bloggen mellom 50-90 besøkere på en dag. Men igår, den 9 desember, var det 506 besøk på bloggen. Jeg har ingen aning om hva som har skjedd... Litt redd bloggen har vært lagt ut på en liste ett sted i utlandet. Har faktiskt slettet en del bloggkommentarer som bare inneholdt en lenke til en annen blogg. Og den bloggen var ikke en blogg men noen form for annonse eller lenkesamling. Ikke interessant for noen av oss. Så disse slettet jeg. Men jeg skjønner fortsatt ikke denne dramatiske oppgangen. Meste treffene kom fra Blogger.com så det er noe der hos dem. Jaja, moro for statistikkens da.

Idag er det kveldsåpent og jeg skal pakke ur nye symaskiner. Igår hadde jeg siste nybegynnerkurset for året. Vi hadde kjempegøy og jeg lo hele kvelden. Gærne jenter alltså. Håper de kommer igjen på kurs. (you know who you are!) Men, så det er sagt, jeg er glad i alle mine kursdeltakere. :D

2 kommentarer:

  1. Kanskje de har lagt ut en anbefaling av bloggen din på blogger? Det hender at de gjør det.

    SvarSlett
  2. This referring link sent 427 visits.

    Referring Link:
    blogger.com | /navbar.g

    Men hvordan det var lagt opp vet jeg ikke. :)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics