mandag 1. desember 2008

Hvordan gikk det så på lørdagen?

Joda, til tross for pøsregn så fant mange veien til Sømmelig for å ekvipere seg i farger fra Hild Rief. Det ble en bra dag for meg også. Jeg solgte mye fint og vi drakk masse kaffe og skravlet en god del. Men, med litt oppehold hadde det sikkert vært bedre, men ok er greit for meg.

(det snør ute nå!)

Jeg brukte min fine kjole på kvelden da jeg var invitert i lutefiskmiddag. Jeg gav meg selv masse skryt og følte meg skikkelig fin. Jeg maste så mye om hvor fin jeg følte meg at jeg nesten ikke fikk med meg at Kent også syntes jeg var fin ;)

Idag har jeg ryddet opp i de siste regnskapssakerne. Man får jo sin regnskapsrapport fra rengnskapsføreren og da kan det noen ganger være spørsmål om fakturaer og slikt. Nå er det i orden for denne gang. For min del er det ofte fordi en faktura savnes. Mye blir sendt elektroniskt, jeg betaler fakturaen men glemmer å printe den...

Ellers er det veldig stille her idag. Jeg har hatt besøk av Anna og Elita. Vi drakk te og pratade strunt i en timme. Mysigt!

Nå skal jeg betale nye regninger og tenke litt på hva typer kurser vi skal tilby til våren!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics