tirsdag 16. desember 2008

Nyhetsbrev Desember 2008

Kjære kunder og venner!
Vi er i midten av desember og det nærmer seg jul. Jeg sender derfor årets siste nyhetsbrev. Så kan jeg fortelle at på facebook fikk jeg idag medlem nr 450! Bloggen blir lest av mellom 60-90 faste lesere hver dag! Moro moro!

Ellers betyr jul litt fri sammen med familie i nordsverige. Derfor begynner jeg med åpningstider: (merk lørdagsstengt og søndagsåpent førstkommende helg!)

17 desember 14.00 - 21.00
18 desember 11.00 - 18.00
19 desember stengt men ring dersom du må fikse noe, jeg er i byen og ordner ting. 41 45 45 19 (tar telefonen om jeg kan, legg igjen beskjed.)
20 desember Lørdagstengt
21 desember Søndagsåpent
22 desember 11.00 - 18.00

23 desember - 2 januar Stengt.

3 januar åpner jeg og har vanlige åpningstider!

Kurser i vår,
Nybegynnerkurs:
Jeg har bestemt meg for å ha nybegynnerkurs hver tirsdag kl 18.00-22.00. Kursavgiften er endret til 450 kr. Jeg stiller med utstyr og materialer. Har du gavekort legger du bare til 50 kr for materialer.

Videre etter nybegynner:

I tillegg vil jeg sette opp kurser for dere som ønsker å gå videre fra nybegynner. Jeg jobber med planlegging av dette og vil ha nye kurser klare i løpet av januar. Planen er å legge upp en kurskvelder der vi kan lære glidelås, knappehull, skråbånd og slike ting. Kanske syr vi skjørt eller toalettmapper feks. Valgene er mange!

Kjolekurs, Skjørtkurs, Mønsterkurs:
Disse kursene vil bli startet opp i vår. Den første av dem trolig i begynnelsen av mars evt i slutten av februar. Jeg kommer tilbake til endelige datoer. Kursene blir nå 5 uker lange (20 timer).

Redesign:
Redesignkursene vil bli temabasert i vår. Vi begynner med bukse til skjørt. Kurset vil trolig starte i slutten på januar, evt begynnelsen av februar.

Strikkekurser:
Jeg snakker med May B Langhelle om å sette opp flere strikkekurser. Hanne fra Garnkurven kommer også å ha perlestrikkurs her i vår. Datoer kommer etterhvert.

Spinne ull:
Jeg er i kontakt med Eir om å få satt opp spinnekurs. Det er kjempegøy og vi ser nå på allt i fra datoer til materialpakker.

Barneklær:

Fredrikke A Petersen kommer igjen tilbake til Sømmelig, denne gangen med kveldskurser. Datoer kommer.

Husk at du kan kjøpe gavekort til mine kurser. Kurser med externe kursledere er det av praktiske grunner ikke mulig å kjøpe gavekort til.

Symaskiner::
Jeg har hatt forskjellige maskiner i systua dette året. Og nå har jeg valgt å gå videre med Bernina da de har fungert supert både i nybegynnerkurser og avanserte kurser. Dere som har vært på kurs husker sikkert de fine Activamaskinene? Disse vil nå være de eneste jeg bruker i kurs og utleie.

Det vil nå også være mulig å kjøpe maskiner fra Bernina via meg. Ta kontakt dersom du har noen spørsmål så skal jeg gjøre hva jeg kan for å svare på dem!

Håper vi sees i vår.
Hilsen
Agneta Nilsson
Sømmelig Symaskincafe og Kaffebar
www.sommelig.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics