fredag 19. desember 2008

Varetelling... oh my!

Det nærmer seg sluttet av 2008 og jeg må varetelle... Kan dere tenke dere? Alt skal telles og noteres, og så skal inkjøpspris notere. Trenger ikke å gå veldig inn på det men det blir ett veldig jobb. Det er jo ting overallt, og ting er ikke direkte levert med pakkeliste og pris... Loppemarkeder, bruktsjappaer og annet er ikke så organisert.... nuvel... Jeg hadde fått mine venninner til å hjelpe meg og vi delte oss inn i to team der den ene telte og den andre noterte. Vi fikk unna veldig mye men jeg hadde printet for få ark... Resten må jeg ta selv før jeg drar til Kiruna. Men jenter, om dere leser dette: TUSEN PÅ TUSEN TAKK!!!!! *stor klem*

Før vi telte hadde vi middag i kjellerstua, vi tente lys, spiste thaimat fra Nam Fah og så tok vi ett glass vin!

Når vi så var ferdig med tellingen gikk vi ned i systua for å pyssle. Anna hadde med seg scrapbook-tingene sine og jeg hadde papir og papirkuttere. Jeg stemplet tekster på mine ferdige kort. Jeg hadde kuttet ut kartong og sydd på forskjellige former. Ble veldig fint. Sånn som jeg liker det. Enkelt og greit. Nå gleder jeg meg til å skrive hilsner til alle venner og til familien.

Tidligere på dagen hadde jeg bæretreffen på besøk igjen og mange nye gjester innom på kaffe. Det var hyggelig. Så kom Mette en tur for vi har ikke setts på lenge og nå er det jo jul. Fikk ett fint julekort av henne. Hehe...

På tal om julekort, jeg har fått mine første julekort som firma, dere vet slike som hele personalen har signert på og som går ut til alle samarbeidspartners. Så har jeg fått julegave av Anna, Inger og en leverandør. Spennende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics